8 Aralık 2007 Cumartesi

yarım kaldı sevdalarım...

Haberi olmadı ilk sevgilimin,
Onun için canımı bile vereceğimden.
Çocuktum, toydum, aşkı bilmiyordum.
Öğrendiğimde,
Öğrenilecek bir şey olmadığını anladım...

Kaza süsü verilmiş aşklar yaşadım,
Kim vurduya giden,
Bir daha kendilerinden haber alınamayan.
Kazara sevmemiştim oysa...

''Sevdim mi Allah'ına kadar severim''
Tadında sevdiklerim de oldu,
Şerrinden Allah'a sığındıklarım da...

Körüklü bir belediye otobüsünün
Arka koltuğunda unutulmuş,
Şimdi kimbilir hangi emanetçi dükkanında küflenen,
Sahipsiz sevdalar yaşadım ben...

Tam unuttum derken,
''Bir yangının külünü yeniden yakıp geçenler''.
''Gidiyorum, bütün aşklar yüreğimde'' derken,
''Gitme, kal bu şehirde'' diyenler.
''Arkadaşımın aşkı'',
''Ela gözlerine kurban olduğum'',
Çoktan unuturdum ben sizi çoktan
Ama,
'' Ah bu şarkıların gözü kör olsun''...



Kimse görmedi, kimse duymadı,
Tek tanık bırakmadım ardımda.
Ama,
İçimde toplu bir mezar var,
Sevda soykırımından geriye kalan...


1 yorum:

gammazcı poyrazlar dedi ki...

OOO arkadaşım bu ne güzel bir şiir böyle... Gerçekten çok güzel, çok etkilendim. Tanıdıklarıma okuttum şiiri önce benim sandılar, ama sonra dediler ki,senin tarzın değil, sen yazmamışsındır. Evet dedim, ben yazmadım, çünkü yazan bu günlerde belli ki çok dolu, arınıyor gelecekle, geçmişi temizleyerek... Yüreğine sağlık...