2 Nisan 2009 Perşembe

Ufaktım, ufacıktım...





1.Çocukken .......... kaçırdım.
'Altıma' kaçırdım; bir kış günü ellerim soğuktan tutmuyorken fermuarımı açamadığım için çişimi kaçırmıştım. (6-7 yaşlarındaydım :) )

2.Çocukken................yoksundum.
'Teknoloji'den yoksundum. İlk siyah-beyaz televizyon bile ben 11 yaşıma geldiğimde girmişti evimize.

3.Çocukken ........ yaralanmış olabilirim.
Kıyafetleri pahalı olduğu için ve bunu da ailemin karşılamakta zorlanacağını düşündüğü için beni bando takımına almayan öğretmenim tarafından yaralanmış olabilirim.

4.Çocukken ........ olmayı hayal ederdim.
Çocukken bilim adamı olmayı hayal ederdim. Benimle aynı kafada olan bir arkadaşımla sürekli deneyler yapardık, Zihni Sinir’i aratmayacak procelerim vardı o zamanlar :)

5.Çocukken ....... isterdim.
Kovboy olmak, onlar gibi yaşamak isterdim. Beyaz bir atım olsun isterdim.

6.Evimizde asla yeterli ....... olmadı.
Asla yeterli olmadı diyeceğim bir şeyi çok düşündüm ama bulamadım. Zaman zaman yetersiz olanlar oldu; para, istediğim oyuncaklar, istediğim yiyecekler vs. Ama asla olmadı diyebileceğim bir şey aklıma gelmedi ve bu da beni mutlu etti.

7.Çocukken daha fazla .......... ihtiyaç duyardım.
Zamana ihtiyaç duyardım, uzun yaz günleri bile yetmezdi oyunlarımıza. Güneş hiç kaybolmasın, futbol maçlarımız hiç bitmesin isterdik.

8.Bir daha asla ........... göremeyeceğim için üzgünüm.
Babamın işten dönüş saatinde köydeki evimizin önünde toplanan komşularla yapılan keyifli çay sohbetlerini göremeyeceğim için üzgünüm.

9.Yıllar boyunca ......... merak ettim.
Yıllar boyunca geleceğimi merak ettim; nasıl bir işim, nasıl bir eşim, nasıl bir ailem, nasıl bir ölümüm olacağını merak ettim.

10. .......... kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.
Gereksiz kişilerle olan zaman kaybımdan dolayı kendimi suçladım.

Funda'dan bana gelen bu mimi( teşekkürler Funda) ben de Cecil'e paslıyorum. Bir blogu olmadığı için arzu ederse bu mimin yorum bölümünde doldurabilir boşlukları..

...

24 yorum:

cecil dedi ki...

1.Çocukken .......... kaçırdım
ÇOCUKKEN KARDEŞİMDEN OYUNCAKLARIMI KAÇIRDIM (pişmanım:))
2.Çocukken................yoksundum.
ÇOCUKKEN BABAMDAN HEP YOKSUNDUM..
3.Çocukken ........ yaralanmış olabilirim.
ÇOCUKKEN BABASIZLIĞIMDAN DOLAYI RUHUMDAN YARALANMIŞ OLABİLİRİM. ÇÜNKÜ HAYATIM HATALARLA DOLU.
4.Çocukken ........ olmayı hayal ederdim.
ÇOCUKKEN AVUKAT OLMAYI HAYAL EDERDİM.(HALA ETMEKTEYİM)
5.Çocukken ....... isterdim.
ÇOCUKKEN HER İSTEDİĞİMDE BAKKALA GİTMEK İSTERDİM.
6.Evimizde asla yeterli ....... olmadı.
EVİMİZDE ASLA YETERLİ SICAKLIK OLMADI.
7.Çocukken daha fazla .......... ihtiyaç duyardım.
ÇOCUKKEN DAHA FAZLA PARAYA İHTİYAÇ DUYARDIM. BABAYLA İLİŞKİLİ SANIRDIM PARAYI ÇÜNKÜ...
8.Bir daha asla ........... göremeyeceğim için üzgünüm.
BİR DAHA ASLA DEFALARCA ÜZÜP KIRDIĞIM BENİ BÜYÜTEN BABANNEMİ GÖREMİYECEĞİM İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM ÇOK!
9.Yıllar boyunca ......... merak ettim.
YILLAR BOYUNCA TANRININ NEDEN BABAMI BEN 2. YAŞINDAYKEN BENDEN ÇALDIĞINI MERAK ETTİM!
10. .......... kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.
SAÇMALIKLARLA DOLU ZAMAN KAYBIMDAN DOLAYI HEP KENDİMİ SUÇLADIM.
:))) teşekkür ederim .. bulut...ohh be rahatladım :)

Funda dedi ki...

Bulut, çok güzel yazmışsın gerçekten. İnsan içinde neleri biriktiriyor değil mi...
Ben bile çocukluğumu daha dün arkadmada bırakmama rağmen asla geriye dönüşüm olmadığı için üzgünüm. Bazen keşke hiç büyümeseydim diyorum.
Bütün ömrün boyunca mutlu olman dilğiyle. Sevgiyle kal.

Sevgili Cecil,
Satırlarını verdiğin cevapları okurken gözlerim doldu.
Her ne olursa olsun içini acıtan gülümseyebilmek hayata güzel olan. Ve senin hayata karşı kahkaha attığını tahmin ediyorum :))
Seni hiç tanımıyorum ama tanımadığım birinin sempatik, sıcak, kocaman bir yüreği olduğunu düşünüyorum.
Umarım birgün tanışma fırsatımız olur.
Sevgiler benden sana :)
Bu arada blog işini düşün derim.
Eminim yazacak, paylaşacak çok şeyin olacak :)

bulut dedi ki...

Ben teşekkür ederim Cecil, seni biraz da olsa tanımış olduk. Ayrıca Funda'ya katılıyorum, blog yazma işini düşün. Bu konuda hepimize olduğu gibi sana da Berrin yardımcı olacaktır :)

Funda bu güzel konuyu yazma fırsatını bana sağladığın için teşekkür ederim. Dediğin gibi insan içinde neler biriktiriyor. Bu birikenleri başkalarıyla paylaşmak çoğumuzun aklına gelmeyecekken mimlerle, sobelerle geçmişe dönme fırsatı buluyoruz. Tabi geçmişe dönebilmek senin için benden daha kolay; katettiğin mesafe daha kısa... Ben olduğumu bilmesem, yukarıdaki fotoğraftaki çocuğun ben olduğuma kendim bile inanmayacağım :)

Funda dedi ki...

Rica ederim :) Bu mim'ler sobe'ler bizi hüzünlendirsede paylaşımı çok güzel gerçekten. Aslında geçmişe dönmek için ne kadar zamanın geçtiği önemli değil kim olursa olsun geçmişte kalan ''dün'' bile olsa düne dönemeyeğimiz acı bir gerçek.
En iyisi yarınlar için çabalamak :)
Zira başka çaremizde yok gibi :))
Bu arada sanırım sen büyük olansın aslında hiç görmedim ama içime öyle doğdu doğru mu yanlış mı bilmiyorum :))

bulut dedi ki...

Funda doğru tahmin ettin; büyük olan benim, diğeri de kardeşim.

cecil dedi ki...

ya naptınız ya.. funda ..
bulut..
ağlattınız beni..
zaten çalan müzikte çok fena..
yazamam ben..yazamam..buralar bana kafi..ben satırbaşları yapamam..okumayla başbaşayım artık..
yanlızca okuduklarımı yazıyorum artık..
teşekkür ederim güzel sözleriniz için...
evet ben herzaman gülümsüyorum hatta bu bazen acıtsa bile..
mucizelerede inanıyorum ..ve allı pullu harfleri çok ama çok seviyorum ..

Funda dedi ki...

6. Hislerim kuvvetlidir :))

Funda dedi ki...

Cecilcim :)
Ağlaman için yazmadık inan tebessüm etmen içindi yazdıklarımız. Hep mutlu kal...

Berrin dedi ki...

o hoo gülünmüş aglanmıs her bısey olmus burda :)
bulut, cok guzel doldurmussun boslukları cok ıcten. keyıflıydı okumak.
cocukluk sankı ceyız sandıgımıza kıtleyıp geldık buralara..

cecıl, cecıl cecıl, ortak noktalarımız yaralarımız var bunu en basından hıssedıyorum. ve senı cok sevıyorum. ve bu anı daha once yasamıs gıbıyım. evet evet dejavu oluyor su anda.

fundam, guzel yureklı temız kalplı hep mutlu kal sende.. ve bulut ve cecıl sızlerde.

bulut dedi ki...

Cecil allı pullu harfleri çok sevdiğini hissettirdiğin için yazmanı istedik, seni okumak keyifli olurdu. Ama daha fazla ısrarcı olmayalım blog konusunda. Canının çektiği bir mim olursa, blogum hizmetinde, istediğin gibi yazabilirsin :) Yok ben reytingi daha yüksek bir blogda yazarım diyorsan yine de sen bilirsin banadair var, tatlışurubum var, kalemiminucu vaaarrr :)

Funda sen 'saf' kalplisin ya 6. hissin o yüzden kuvvetli :)

Berrin sen de hep mutlu kal, güçlü kaleminden mutluluklarını okuyalım biz de...

cecil dedi ki...

:) sonra bu kız çok geveze olmıcak böle bende buna bi msj kutusu yapıyım dersen gidip bi köşede küt diye bayılırım bulut :))
aranızda olmak güzel.. yüreği kuvvetli olanın kalemi iyi..
tanrı sizi korusun :)

bulut dedi ki...

Cecil :)))
Ama emin ol öyle bir şey yapmam, yapana da iyi gözle bakmam ( onlar kendini biliyor :) ) blogumun yorum kısımları tamamen okuyucularıma aittir, çarşamba pazarına da dönebilir, perşembe de... Hatta isteyen lahana satsın bu pazarda, valla karışmam :)

Berrin dedi ki...

yani yaptık fena mı oldu arkadaslar aşk olsun :)peki öyle olsun..

cecil dedi ki...

:) yok lahana satmam onun yeri başka..:)
pekala sen istedin :) yazdıklarına yorumlarımın dışında içimde çağlayanı küt diye yazıveriyorum bilesin :)nerde olduğuma aldırmadan :)
bütün bloglar benim ne gerek var ki yenisini açmaya :P

bulut dedi ki...

Berrin şaka yaptık alınma hemen :) Hem zaten sizin bloglarınızın ziyaretçisi fazla olduğu için senin oraya bir kutu koyman normal. Ben de bahşiş kutusu koyayım bari, girenler 3-5 bir şeyler atsın da yolumuzu bulalım :)

Cecil, içinde çağlayanlar toplum huzurunu bozucu, gençlere ve çocuklara kötü örnek teşkil edecek, genel ahlaka aykırı şeyler değilse (öyle olmadığını biliyorum) yazabilirsin, sansür yok :)

cecil dedi ki...

aaaaa ben öle sıkı şeylere gelemem ama.. zaten prangalıyım ruhumdan ..
bi yazarken özgürdük .. iyi tamam istemem.. hep polyanna yaparım napim :PPparantezlerimi ellemeyin ama

bulut dedi ki...

Tamam cecil, sen istediğini yazabilirsin :)

Aylin Ünlü dedi ki...

Bulut,

oldukça güzel ve samimi doldurmuşsun boşlukları,keyifle ve aynı içtenlikle okudum.

Cecil,

Bulut'un bu adımı aslında güzel oldu,sana da paslayabiliriz mimlerimizden:)

Öpüyorum ikinizi de...

Funda dedi ki...

Berrinim sende ve sizde hep mutlu olun inşallah...

Bulut, ayrıca artık ''saf'' değil naturel diyelim lütfen saf başka anlamlara da giriyo çünkü :)))
Bu arada bence kova burcu olduğumdan dolayı kuvvetli 6. hissim :))

Cecil, aylincim sizi de öpüyorum çok muckkkkkkk :)

bulut dedi ki...

Aylin, teşekkürler...

Funda, tamam naturel diyelim :) ama kova burçlarının 6. hissi konusunda ben pek emin değilim.

Funda dedi ki...

Tamam bundan sonra naturel ona göre :))
Ayrıca neden emin değilsin bakalım :) gerçekten hisleri kuvvetlidir kovaların yoksa sen kova değilmisin :) sanki emin olmaman senin hislerinden kaynaklanıyor gibi geldi bana :))

bulut dedi ki...

Kendi hislerimden emin olamadığım için öyle söyledim zaten. Benim altıncı hissim sahte kova olduğuma işaret ediyor. Bir de naturel bir kalbim yok sanırım, içime doğan herşey yanlış doğuyor :)

Funda dedi ki...

:) Estafurullah diyeyim öncelikle :)
Sanırım bu cinsiyet farkı erkekler duygularını fazla yaşamazlar çünkü :)
ama yine de sen kova burcusun bence :)

bulut dedi ki...

Tamam Funda kovayım ben, ikna oldum :)
Kova olsun, çamurdan olsun di mi :)