27 Eylül 2008 Cumartesi

Nihayet... Ben de sobelendim.

Daha sobelenmenin bile ne demek olduğunu bilmiyorken, sağolsun Berrin beni sobelemiş. Ben de aynı soruları Aylin'e paslıyorum.


İsim : Bulut
Nerelisiniz : Kırklareli
Yaşadığınız yer : Kırklareli
Mesleğiniz : Meteoroloji
Hobileriniz : Yok
Evli misiniz : Evet
Kaç çocuğunuz var : Bir kızım var.
En sevdiğiniz yemek : Musakka
Sevdiğiniz müzik : Belirgin bir tür yok müzik zevkimde, dinlediğimde hoş gelen her müziği severim.
Nerelere gitmekten hoşlanırsın: Deniz, göl, akarsu... Herhangi bir su birikintisinin olduğu, balık tutabileceğim bir yerler olursa iyi olur.



Oldu herhalde...

6 yorum:

Berrin dedi ki...

nerelere gıtmekten hoslanıyorsun yazmmaıssın :)))

bulut dedi ki...

Sordun da yazmadık mı :) Onu sen de yazmamışsın Berrin. Ama madem sordun söyleyeyim; sevdiğim birini görebilme ihtimalim olan heryere gitmeyi severim :)

bulut dedi ki...

Berrin; araya o videoyu koyunca ben orda bitti sanmışım cevapları. Bir de ukala bir şekilde son soruyu senin de cevaplamadığını yazdım özür dilerim. Hemen ekliyorum :)

Berrin dedi ki...

heh heh..

Funda dedi ki...

Selam :)
Bende sizi ziyarete geldim. Bloğunuz çok hoş.

bulut dedi ki...

Funda çok teşekkür ederim nadir ziyaretçilerimden biri oldun, şeref verdin :)