29 Eylül 2008 Pazartesi

İyi bayramlar




Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim.

Bayramlarda sms göndermeyi sevmediğim için, sanırım en son yazılı bayram kutlamasını; ilkokul zamanlarımda, yukarıdaki cümleyle yaptım.

Herkese şeker tadında bayramlar dilerim ( Çoğu yerde karşıma çıkan bu moda tabiri ben de kullanmasam olmazdı... Kurban Bayramında da et tadında bayramlar deriz herhalde )

Neyse efendim, herkesin bayramını kutluyorum, iyi bayramlar...

6 yorum:

Berrin dedi ki...

bayramın kutlu olsun..sevgıler..

Funda dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun. Ben kurban bayramını sevmiyorum ama bayramı değil eti sevmediğim için :))

bulut dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar, sizlerin de bayramı kutlu olsun.

Ben de kurban bayramını daha çok seviyorum ama bayramı değil eti sevdiğim için :))

Funda ayrıca blogunda 'kalemi yazanlar' da adımı gördüm, çok teşekkür ederim.

Aylin Ünlü dedi ki...

Geçmiş bayramın kutlu olsum Bulut,ben bayramları sevmiyorum aslında normal günden tek farkı bol şekerli geçmesi sadece:)

bulut dedi ki...

Sağol Aylin, ben bayramda senin blogunu ziyaret edip kutlamıştım,
o yüzden geçmiş bayramını demiyorum :)
Blogunda yazdıklarına göre sadece bol şekerli değilmiş bayramınız :)

Funda dedi ki...

Bulut bey et olayı diyince aklım duruyor nedense :))
Neyse yine de bayram da köfte yerim bende :)
Ayrıca rica ederim yazılarınızı okumak takip etmek istedim :)