17 Şubat 2009 Salı

teşekkürler Aylin...


Sevgili kardeşim Aylin beni blog ödülüne layık görmüş sağolsun. Bu sayede bir blogum olduğunu tekrar hatırlamış oldum. Bir takım şartları varmış bu ödülün; ben de başkalarına vermeliymişim ve bu başkaları da yedi kişi olmalıymış. Zaten ödül almayan blog sahibi kalmamıştır ve herkes de bu şartları biliyordur. Ben de bu ödülü;

Blog denilen şeyin ne olduğunu kendisinden öğrendiğim sevgili dostum
Berrin 'e

Benim gibi sık sık depresyonlara girip çıkan, yine benim gibi uzun uzun aralar verip bir hışımla tekrar yazmaya karar veren sevgili kardeşim Funda'ya

Blogumun az sayıdaki izleyicilerinden mavi giz 'e

Kazan arkadaşım sevgili Ahmet 'e

Ve tekrar Aylin 'e ( Aylin sen ödül dağıtımı yaptığın için, tekrar yapmak zorunda değilsin, benim gönlümden koptu bu ödül... Biraz da kontenjandaki boşluğu doldurmak için :) )

veriyorum, hayrını görün arkadaşlar...


...

10 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Beni bundan azad ettiğin için ayrıca teşekkür ediyorum Bulut:)Vatana millete hayırlı uğurlu olsun:)

Funda dedi ki...

Öncelikle burdan da teşekkür ederim bu ödüle layık görüldüğüm için keşke hak etseydim :)))
Ayda 1 kafam eserse yazıyorum ya ondan diyorum bu arada tabirine bayıldım :) '' benim gibi sık sık depresyonlara giren '' demişsinya çok güldüm o anda hala da sırıtıyorum hani :))))

MaviGiz dedi ki...

cok tesekkur ederım sevgili blog arkadaşim =) mutlu edici bi haber oldu bu bana. =)

bulut dedi ki...

Aylin seni muaf tuttum, sevildiğini bil :)

Funda, ne demek keşke haketseydim... Sen beni usulsüz ödül dağıtmakla mı itham ediyorsun, ben hakettiysem sen çoktaan haketmişsindir. Sen hiç olmazsa ayda bir girip bundan sonra yazacağım diye söz veriyorsun, ben o kadarını da yapmıyorum :)

Mavi giz mutlu olduysan ne mutlu bana...

Adsız dedi ki...

merhaba hayırlı olsun blogun yeni farkettim:)
handan

Buz dedi ki...

Bulut kardeşim teşekkür ederim, kardeşinide unutmayıp, hayatın ucundan bir parça da olsa paylaştığın için.Kendine ve yüreğine iyi bak dostum...

Sevgiler kardeşime.

Berrin dedi ki...

bende bu odul ıcın tesekkur edıyorum..

bulut dedi ki...

Handan hoşgeldin.

Ahmet ve Berrin yorumlarınız için teşekkür ederim.

Funda dedi ki...

Tekrar teşekkür ederim :)

bulut dedi ki...

Funda :)