9 Kasım 2009 Pazartesi

sanadır tüm sessizliğim



Söyleyeceklerimin tükenmesi değil, sözlerimin dipsiz bir kuyuya atılan taş misali beyhude çırpınışlara dönüşmesi beni suskunluğa gömen. Ağzımdan dökülmek üzere olan her kelimenin umutsuz bir yutkunmayla, gerisin geri gitmesi hep bu yüzden… Hep bu yüzden kendimden bile kaçışım, aslında kaçamayışım…

İnsan içine düştüğü boşluğu nasıl tarif edebilir ki? Kocaman bir boşluk; tarifsiz, tarihsiz, tehirsiz, anlamsız… Var olan hiçbir kelimede karşılık bulmayan bir şeyi nasıl anlatabilir ki insan? Nefes almaktan çok daha fazlası gerekliyken yaşama, benimse ruhumun ruhuna el- Fatiha.


.


.

17 yorum:

bulut dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
defne dedi ki...

geçen hafta rüyamda ünlü biri senin blogunu bulmuş, blogunda tavsiye ediyordu. ben diyordum ki 'ben zaten biliyorum, hıh'.
umarım iyisin.

Berrin dedi ki...

beden ölür, ruhlar bir yerlerde yaşar. Ama ölen ruh ise..gideceği bir yer varmıdır bilmiyorum.Bende bu yazıyı hayra yoracak kelime bulamıyorum. Boşluk nasıl bir şeydir çok iyi bilsemde..

bulut dedi ki...

Defne,
Güzel rüyaymış :) Teşekkür ederim yorumun için.
Berrin,
Senin de son yazın 'ruh hali' ni görünce 'ey ruh geldinse 3 defa vur' demek geldi içimden. Hatta dedim de ama tık sesi duymadım :)

Berrin dedi ki...

ruh olsaydı gelirdi :)

bulut dedi ki...

Bana ruhsuz mu demek istiyorsun :)Belki de kulakları ağır işiten bir ruha sahibim, daha yüksek sesle çağırmam gerekiyor.

Funda dedi ki...

Bulut seni tekrar görmek ne güzel... Seninle ben uzun zamandır sessiz takılıyorduk sanırım :) 2009 bize yaramadı :) 2010 hayroolur inşalah :) Sende benim gibi yazmak istmeişsin ama kaleminden yine umutsuzluklar dökülmüş. Birşeyleri öyle yitirmiş hissediyorum ki bende kendimde geçtiğimiz konulardaki yorumları okudumda bunları ''ben mi ?'' yazdım dedim. Kurduğum cümleler, yaklaşımım şimdi eser yok onlardan.
Hayırdır inşallah diyelim de hayrolsun :))
Sevgiyle kal...

Aylin Ünlü dedi ki...

mimledim seniii,hadi yaz yaz yaz :))

bulut dedi ki...

Funda hoşgeldin. Haklısın aylardır uğramamışım bloguma. Bir de duygularımızı seninle çok eşzamanlı yaşıyor gibiyiz :) Dediğin gibi inşallah bundan sonrası iyi olur. Bir de sene başında 2009 kovaların yılı olacak demişlerdi, halt etmişler...

Aylin teşekkür ederim, sen çok güzel yazmışsın bu konuyu. Ben de yakında yazarım.

Berrin dedi ki...

funda özellıkle lafım sana..amma heyecan ve umutla baslamıstık bu yıla..2009 kova yılı olacaktı. muhtesem olacaktı..tam tersı oldu..tarumar ettı hepımızı haha
2009 unda kova burcununda, ....

Funda dedi ki...

Bulut çok haklısın 2009 kova burcunundu oysa dediğin gibi :)
Ters tepti bizimki sanırım bizim zıtlığımızdan hani diğer insanlara göre hep tip'iz ya :)))
Neyse, umarım 2010 güzel geçer ;)

Funda dedi ki...

Berrinim sorma ya dimi umutlarla başlamıştı acaba ne oalcak diye :) Nerdeyse bitmek üzere ama hala pozitif birşey olmadı :))))
Bence de batsın bu 2009 yılı mahvetti bütün kovaları yaşasın 2010 :)))))

Sokak Kedisi dedi ki...

Kaçmak çözmüyor ise teslim olmayı denemeli belki de, kim bilir ??

bulut dedi ki...

Funda, Berrin en iyisi biz toplu halde istifa edelim kova'lıktan. Var mı böyle bir merci bilmiyorum, istifa dilekçelerimizi vereceğimiz. Benim aklıma Rezzan Kiraz geldi ama :))

Kedi, teslimiyet mutlu etmez ki beni...

Berrin dedi ki...

kovalıktan asla istifa etmem. zira gercekten seviyorum burcumu ve burcdaslarımı :)
istifa etmesi gereken şey, 2009 yılı :)
kahrolsun 9..artık ugurlu sayım olamazsın:)

Funda dedi ki...

Bende Berrinime katılıyorum Bulut :) Burcumuzun günahını almayalım şimdi bende çok seviyorum. Asıl sorun 2009 daydı ama bitmek üzere sayılı günler kaldı :)
Dediğim gibi yaşasın 2010 ;)

Berrin dedi ki...

2010 un hazıran ayına kadar kovalar krıtıkmıs..tartısmalardan uzak durmalıymısız :)
ne mümkün..